sobota, 30 października 2010

Marta

Jestem- no tak. Dzień dobry.
Nie dbam- o opinie ludzi, którzy mnie nie znają
Sama- nigdy nie chcę być.
Potrafię- bawić się sobą i swoim "stylem".
Chciałabym- by bliscy we mnie wierzyli.
Pragnę- trzymać kogoś za rękę aż do końca swoich dni.
Milczę- gdy jest mi źle.
Zamykam- usta, gdy czas aby mówić o uczuciach.
Żałuję- krzywd, które wyrządziłam.
Żyję- z myślą "Jutro będzie lepiej".
Nienawidzę- nienawidzić.
Nie znoszę- Gałki muszkatołowej, mango i luster.
Szanuję- odwagę.
Wybucham- z bezsilności i braku argumentów.
Czekam- na jutro.
Staram się- być dobrym  i mądrym człowiekiem.
Marzę- od pewnego czasu tak.
Muszę- dążyć do doskonałości.
Rzadko- jestem szczerze zła.
Z trudem- chodzę bez okularów.
Z łatwością- można mnie zdeptać.
Wierzę- w ludzi.
Nigdy- nie zjem już gałki muszkatołowej :D
Niestety- popełniam błędy.

I jeszcze tak:
Żelki, Zielony, Balony, Radość, Sony Alpha, Przyjaźń, Czarny, Muffiny, Dajwór, Heroina, Vintage, Stare złoto, Retro, The Killers, Winter, Nadzieja, 44, Trampki, Balony, Krystyna, Brukselka, Machu Picchu, Aspartam, Smutek, Okulary, Rodzynki, Pop-Art, Spontaniczność, Mentosy, Dziwność, Rock, Zmienność, Ufność.


I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me runnin' through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly 





Witaj w moim świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz